Friday, July 24, 2009

Bila Rejab hampir sampai ke penghujung...


Assalamualaikum dan salam sejahtera...


Selawat & salam keatas Rasul Junjungan SAW...


Hari nie hari Jumaat..penghulu bagi segala hari..cuaca diluar tidak panas dan sungguh mendamaikan bila orang sudah mula keluar untuk menunaikan solat Jumaat..yang tidak solat macam saya nie bermacam-macamlah agendanya :)


Pagi tadi sebaik sahaja hendak memulakan kerja saya diberikan rezeki sarapan pagi (kebetulan tidak sempat mengambil sarapan dirumah) Jun my pratikal student membawakan goreng pisang...baru sebut2 nak makan goreng pisang last nite..esoknya dah dpt goreng pisang..alhamdulillah.Nampaknya rezeki saya sungguh murah hari ini sebab ditambah pula dengan student2 Skim Latihan Graduan yang membawa mee siput..semalam ada yang menaja nasi jagung..semoga murah rezeki diorang...kak zurin sentiasa doakan kamu semua segera dapat kerja...


tengahari nie sebenarnya nak berkongsi dengan semua tentang keistimewaan bulan Rejab. Hari ini dah masuk 02 Syaban rupanya..dapat berapa hari puasa sunat? bersedekah?menziarah orang sakit? ermm saya dapat puasa 4 hari je kalau tak silap...godaan banyak sangatlah..hehehe

sedekah? ermm adalah sikit2 yang termampu.


sejak dua menjak nie..rasanya sibuk sangat..banyak kerja yang nak disiapkan..tapi aku masih sempat menulis blog..macam tadi sempat student2 nie ajar teknologi yang mungkin dah lama org tau tapi baru bagi aku iaitu photofunia..nanti akan ditunjukkan hasilnya..huahua macam best je..
wassalam

No comments: