Thursday, December 17, 2009

Selamat Melangkah Ke Tahun Baru 1431Hijriah


Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

Disaat saya menulis catatan ini, tinggal beberapa jam saja lagi kita akan menyambut tahun baru bagi kalendar Islam.. Adakah kita merasakan keterujaannya atau debaran menunggu perlawanan bola sepak antara Malaysia dengan Vietnam yang lebih menggugat jiwa?

Pelbagai azam telah dirangka sejak awal tahun yang lalu...bagaimana perkembangannya? Adakah terlaksana atau tidak? Ermm bagi saya ada yang terlaksana dan ada yang masih dalam progress.. Yang gagal ermm mungkin tidak 100% gagal.. Alhamdulillah, syukur masih diberikan ruang & peluang olehNYA.

Salam Maal Hijrah !

Sebelum saya berundur ingin saya kongsikan sms yang saya terima dari kenalan yang sudah saya anggap seperti bapa angkat saya sendiri:-

Dengan ilmu hidup menjadi mudah..Dengan iman hidup menjadi terarah....Dengan Ihsan hidup menjadi indah...Selamilah hakikat ilmu,iman dan ihsan, InsyaAllah hati akan menjadi ringan...

No comments: